Bestron DBB2200E rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron DBB2200E rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

J Volgers 05-10-2011
Geschreven voor: Bestron DBB2200E rood

Zuigt goed oprolsnoer waardeloos en te kort.
slang na een paarmaande kapot zijn nog een paarmaanden aan het plakken geweest met tape maar het houd op, en ook te kort.

mimi ton 27-03-2011
Geschreven voor: Bestron DBB2200E rood

Voor een 2200w waardeloze zuigkracht.Snoer en stang veel te kort.Slang is van hard plastic begint na 3 mnd al sporen van breukjes te vertonen,stofzuiger valt snel om.
Als je hem aan zet hoor je dat moter even nodig heeft om op gang te komen.Conclusie ,,kat in de zak,,

ddamo 15-12-2010
Geschreven voor: Bestron DBB2200E rood

Voordelen: zuigkracht en instelbaarheid hiervan.
Nadelen: zwak materiaal ( slang was binnen de kortste keren kapot) te korte stang, snoer rolt niet goed op en...helaas nu alweer kapot. Apparaat veroorzaakt kortsluiting.

ratjetoe57 12-10-2010
Geschreven voor: Bestron DBB2200E rood

Krachtig en daarom fijn met huisdieren in huis; zuigt ook goed de haren op. In vermogen stelbaar. Ook fijn dat hij niet zo zwaar is.
Minpunt: Steel is te kort; je loopt constant gebogen (ook al ben ik niet groot), dus voor een langer persoon nóg vervelender.
Minpunt: Snoer rolt steeds maar gedeeltelijk op. Minpunt: Duurzaamheid: de slag was na een half jaar al kapot (gewoon doormidden!!). Kwaliteit van (plastic deel)slang is echt miserabel....
Conclusie: Echt jammer, want over de zuigkracht was ik zeer tevreden.